The showdown of Champions, Bukit Jalil

ehehehe…aku dapat 2 tiket free dari makcik aku yang dia sendiri pun dapat free:>>:yes:..pendek cita..dia offer aku mcm ni:

Makcik : adik, cik nak ado tiket free, nok dok?
Adik : Tiket gapo?
Makcik : Oghe lawe tenis
Adik : Huh? (aku x minat pun tenis…haha:)))
Makcik : Nok tokse?Ado duo keping..ambik la..ciknak tokse..
Adik : OK…

Aku pun dgn pantasnye amek beberapa keping gambar dan post kat Lowyat.Net..alhamdullilah…aku dpt 5kol x sampai 20minit..org tu tnya..ada lagi ke x…jadi, disebabkan aku bukannya nk cekik darah ke apa..(lagipun bukan kuar modal pun)..Aku jual RM100 for two tickets…harga asal RM188/ticket…jadi mmg org rebut2 beli…

null

Sampai la satu pompuan ni, nama dia Elaine..dlm 25thn…dia kol aku..kitorang jumpa kat LRT BTS, dia byr..n chow…

ehehe..aku balik aku gtaw cik nak, pasni ado tiket free hok banyok2 buleh la hulur..bukan apa..Organizer dia bagi free utk penuhkan stadium..uhuhu..tapi aku tak rasa game yg dorang anjurkan ni tak laku..tgk la sapa main..roger federrer ngan sapa lagi ntah..dia sorang je aku kenal.,..haha:));D

Leave a Reply

