Pegi matikan setem utk agreement MARA =)

hooray…huhu…smlm x smpt nk gi matikan stem..jadi, sebagai pengganti, hari ni MESTI setelkan…

Pada mulanya, aku pun x tahu wat for nk matikan stem…bila mak aku ckp..nk biar agreement ni VALID…kene matikan stem..000ooo00…ikut je la..

null

jadi gi LHDN dlm kol 12PM mcm tu…ramai??hurm..masa aku amek nombor..giliran aku adalah yg ke 32 lagi…WHATT:no:???

Jadi, aku pegi la kat makcik pengawal..tnya dia mcm mana nk isi borang…Mmg baik..mesra..senyum..bagus…

jadi bila dah selesai..aku pun duduk la ngan mak aku…dlm 4minit…makcik tadi dtg, tnye Nombor bape?aku gtaw la : 1185…dia terus bagi aku no 1177..yeah…thx…aku jimat masa….Baik betul..ni ada org yg xnk nombor tu..or x jadi berurusan..

null
Yeah..time saver!!:>>

dlm 10minit semua setel..byran…RM40…RM10/agreement..huhu…

setel je terus balik..ptg kang nk amek laptop kat BTS

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: